Follow Me ! was a series of television programmes produced by the BBC in the late 1970s as a crash course in the English language. It was popular in many overseas countries as a first introduction to English.

*Dictionary online*
You just type new words and see their meaning.

Today e Tiến Anh@etienanh.blogspot.com introduce to you the next lesson beginner program follow me, this is the basic lessons to help beginners more manageable. Proceed to follow the lessons in the Follow Me - Advanced, includes 30 video lessons.

Here it is in our channel and we hope you find it useful.

Click: Follow Me - Advanced - 1

Click: Follow Me - Advanced - 2

Click: Follow Me - Advanced - 3

Click: Follow Me - Advanced - 4

Click: Follow Me - Advanced - 5
Follow Me - Advanced
Click: Follow Me - Advanced - 6

Click: Follow Me - Advanced - 7

Click: Follow Me - Advanced - 8

Click: Follow Me - Advanced - 9

Click: Follow Me - Advanced - 10

Click: Follow Me - Advanced - 11

Click: Follow Me - Advanced - 12

Click: Follow Me - Advanced - 13

Click: Follow Me - Advanced - 14

Click: Follow Me - Advanced - 15

Click: Follow Me - Advanced - 16

Click: Follow Me - Advanced - 17

Click: Follow Me - Advanced - 18

Click: Follow Me - Advanced - 19

Click: Follow Me - Advanced - 20

Click: Follow Me - Advanced - 21

Click: Follow Me - Advanced - 22

Click: Follow Me - Advanced - 23

Click: Follow Me - Advanced - 24

Click: Follow Me - Advanced - 25

Click: Follow Me - Advanced - 26

Click: Follow Me - Advanced - 27

Click: Follow Me - Advanced - 28

Click: Follow Me - Advanced - 29

Click: Follow Me - Advanced - 30